banner-img

News

Chì sò i tipi di rack di publicità?Cumu sceglie è cumprà rack di publicità?

Ci sò parechji tipi di rack di publicità è di mostra nantu à u mercatu à u mumentu, è l'aspettu hè bellu è a struttura hè ferma, chì ponu risponde à parechje esigenze di visualizazione di u produttu è portanu più benefizii à l'imprese è a vetrina per vede i prudutti.Chì tippi di stand di mostra ci sò?Chì sò i metudi di compra di rack di publicità è di mostra?Tutti ponu scopre.

Tipi di racks display

 

rack di mostra

1. Espositore in forma di H

In quantu à u disignu, u stand di mostra in forma di H hè principalmente basatu nantu à a forma di H.Durante l'usu, hè assai còmuda d'utilizà è pò esse allungatu è plegatu liberamente.Materiali cumunimenti usati, principalmente carta sintetica, carta fotografica è PP, ecc.Si pò mette in u saccu, chì hè assai còmuda di purtà.Ci hè ancu parechji stili è mudelli, chì ponu esse persunalizati secondu i bisogni di i clienti.stand.
2. Espositore in forma di X U stand di mostra in forma di X hè fattu di PVC, chì hè faciule da trasportà è hè più adattatu per a visualizazione di l'opere fora è cum'è un stand di publicità è promozione in a tenda.U stand pò ancu esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente.3. Espositore in forma di L U stand di mostra in forma di L hè un stand di mostra cunvinziunali.Ci sò parechje magazzini per a prumuzione di publicità è a visualizazione.Ci sò ancu mudelli diffirenti.A taglia è u mudellu pò esse sceltu secondu i bisogni.4. Pull-net display stand U pull-net display stand hè generalmente cumpostu di una schermu è un scaffale, chì hè più durable è pare assai di moda.U corpu principale hè principarmenti fattu di lega d'aluminiu, è pò esse riutilizatu, chì hè più adattatu per i prudutti di decorazione di l'internu è i bisogni di esibizioni di promozione di a tenda.
Metudu di compra di stand di publicità

1. Capisce u locu induve u stand display hè usatu

Quandu compra un stand di publicità, avete bisognu di sapè induve u stand di mostra serà utilizatu.Pò esse usatu in casa o fora.Sè avete bisognu di un voluminu più grande, pudete sceglie un stand di mostra cù una forte resistenza di u ventu chì pò esse persunalizatu secondu i vostri bisogni.S'ellu hè fora, hè cunsigliatu di persunalizà un rack di mostra cù una forte resistenza di u ventu.S'ellu hè in casa, pudete sceglie l'area di cumminazione di u produttu, sceglite un rack di mostra pull-net o x rack, chì sò adattati per l'internu.

2. Verificate s'ellu hè cunvenutu per portà

A maiò parte di i rack di publicità ponu esse plegati è purtati.Quandu compra, duvete sceglie diverse racks di visualizazione secondu i bisogni di i clienti, è duvete sceglie ligeri, faciuli di trasportu, è foldable display rack, chì sò più convenienti d'utilizà.

3. Capisce u prezzu di u stand di mostra

I rack di publicità è i racks di visualizazione anu prezzi diffirenti, per quessa, quandu sceglite, duvete sceglie secondu u vostru propiu budgetu è u costu.Duvete prima dumandà u prezzu, è poi sceglie secondu u vostru propiu prezzu.Normalmente, u prezzu hè di circa 200. S'ellu hè usatu cum'è un postu di poster, u prezzu di circa 300 yuan hè più apprupriatu.In quantu à l'acquistu di u prezzu, avete da capisce u prezzu di u mercatu.

rack di mostra
Funzioni di u stand di publicità

1. Ci sò sfarenti punti di prezzu in u disignu di rack di publicità è di mostra, è e diverse caratteristiche sò generalmente una struttura relativamente ferma.L'assemblea di u display rack hè assai còmuda.In quantu à u disignu, pò esse cuncepitu secondu l'usu cunvene di e persone è faciule di trasportà e linee, cusì hè assai faciule di disassemble.Spedizione rapida è faciule.Ci sò parechji tippi di stands di mostra in u disignu, chì ponu purtà nobili è eleganti, è partenu cù i prudutti, è l'effettu di visualizazione hè megliu.

2. A gamma di rack di publicità è racks di visualizazione hè particularmente larga, è pò esse usata per a prumuzione di u produttu da a decorazione di a casa in i grandi magazzini, i magazzini di fornitura di vendita di vittura, è più prudutti di visualizazione di decorazione di a tenda di cosmetica.Hè ancu utilizatu da parechje commodities per i fieri, è parechji stili ponu esse designati cum'è u puntu culminante di u pruduttu, chì attrae l'attenzione è u favore di tutti.

L'analisi di i tipi di rack di publicità è di mostra, u metudu di compra è e caratteristiche di i prudutti, dopu chì tutti capiscenu, crede chì serà più faciule di sceglie un rack di visualizazione.Spergu chì tutti ponu truvà un rack di visualizazione più adattatu quandu decoru i magazzini o prumove i prudutti.Ci sò uni pochi di culori di stands di publicità, cumpresi bianchi, trasparenti è rossi, chì sò più festivi è anu megliu foil.


Tempu di Postu: Dec-20-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: